Enine Boyuna Eğitim Robotik Kodlama Kitap Seti (4 Süper Kitap)
Enine Boyuna Eğitim Robotik Kodlama Kitap Seti (4 Süper Kitap)
Enine Boyuna Eğitim Robotik Kodlama Kitap Seti (4 Süper Kitap)
Enine Boyuna Eğitim Robotik Kodlama Kitap Seti (4 Süper Kitap)
Ücretsiz Kargo Fırsatı
Robotik Kodlama Kitap Seti (4 Süper Kitap)
Çocukların Kodlamaya hükmetmeye başlayacaklardır.
Yaklaşık 800 Sayfadır.
NOT: Baskıdan kaynaklı durumlarda komisyonumuz mutlaka daha iyisini gönderilecektir.
ROBOTİK KODLAMA SETİ İçeriği:
SCRATCH İLE PROGRAMLAMA
APP İNVENTOR İLE ROBOTİK KODLAMA
İLKOKULLAR İÇİN TEMEL KODLAMA
ARDUİNO PROJELERİ
SCRATCH İLE PROGRAMLAMA İçeriği:
Bu kitapta, Scratch’in son sürümü olan sürümü yenilikleri ile birlikte anlatılmıştır. Arayüz ve menülerinde tanıtımı ile başlanıp kullanılabilecek bütün komutlar detaylıca anlatılmıştır. 6 adet eğitici çalışma, 6 eklenti içerisinde 18 proje ve birbirinden öğretici ve keyifli 20 oyun ile programlama dünyasına keyifli bir giriş hedeflenmiştir. Her oyun için işlem adımları, kullanılacak kuklalar, gereken kod blokları detaylı açıklamalar ile yazılmıştır.
Kitaptaki konu ve oyun sıralaması, programcılık mantığının gelişimine katkı sağlayacak şekilde ve kolaydan zora doğru tasarlanmıştır. Bütün oyunlar ve projeler denenip çalıştırılmıştır. Yıllardır verdiğim eğitimlerde öğrencilerin zorlandığı alanlarda daha detaylı açıklamalar yapılarak konuların daha iyi kavranması amaçlanmıştır.
• Scratch Programının Arayüzü
• Menüler
• Komutlar ve Açıklamaları
• Yardımcı Araçlar
• Blok Kullanım Gösterimi
• Eklentiler
• İsmimi Hareketlendir
• Biraz da Müzik…
• Karşılıklı Konuşma
• Trafik Lambası
• Yıldız Toplayalım
• Orkestra Yapalım
• Üçgen-Dörtgen-Beşgen Yapalım
• İç İçe Çemberler
• Metinden Sese Çevirelim.
• Çeviri Yapalım
• Video Algılayalım
• Micro:Bit Kullanımı
• Türkiye Haritası
• Katı – Sıvı – Gaz
• Gürültümetre
• Hareketli Dart
• Uzay Savaşları
• Pacman
• Masa Saati
• Basamak Değerleri Hesaplama
APP INVENTOR İLE ROBOTİK KODLAMA İçeriği:
STEAM, S=Science (bilim), T=Technology (teknoloji), E= Engineering (mühendislik), A =Art (sanat) ve M=Math (matematik) alanlarının kısaltılmasından oluşur. Gençlerin üretime ve yaratıcılığa katılmasını hedefler. Gelecekte teknolojiye hâkim olmak ve kodlama yapabiliyor olmak kişiye büyük ayrıcalık getirecek gibi görünüyor.
App Inventor bu amaç için oldukça uygun bir kodlama platformudur. Ayrıca App Inventor ücretsizdir. App Inventor ile tüm Android tabanlı cep telefonları veya tabletler için programlar yapabilirsiniz.
Bu kitap, App Inventor’un Mbot, Arduino ve Lego Mindstorms üzerinde toplam 20 tane örnek robotik uygulamasını içermektedir.
· App Inventor Nedir?
· App Inventor ile Basit Bir Proje Oluşturmak.
· App Inventor ile Hazırlanan Projeyi Test Etmek
· App Inventor’un Build Menüsü
· Mbot
· Mbot Üzerinde LED Yan-Sön Projesi Hazırlayalım.
· Mbot’un Mesafe Sensörü ile Işık Sensörünün Değerlerini Öğrenelim.
· Mbot Üzerindeki Ultrasonic Sensörle Boy Ölçer Yapımı
· Slider Nesnesi Kullanarak Mbot’un LED’lerinin Işık Şiddetini Ayarlayalım.
· Mbot Üzerindeki Buzzer ile Basit Bir Piyano Hazırlayalım.
· Butonlarla Mbot’un Hareketini Yönetelim.
· İvme Sensörü ile Mbot Robotu Kontrolü
· Sesle Mbot Kontrolü Yapalım
· Arduino’yu Kısaca Tanıyalım
· Arduino IDE ile kodlama
· Arduino IDE için C Dili
· App Inventor ile Arduino Üzerinde LED Yakıp Söndürelim.
· Sesli Komutlarla Arduino’ya Bağlı LED’leri Yakıp Söndürelim.
· Servo Motorunu, Metin Kutusuna Yazılan Değer Kadar Döndürelim.
· Sesli Komutlarla Servo Motoru Döndürelim (Servoya Kaç Derece Döneceğini Biz Söyleyelim O Dönsün.)
· Buzzer ve İvme Sensörü ile Basit Bir Uygulama Yapalım.
· 8x8 Kare LED Matris ile Rakamları Öğrenelim.
· Lego ile Robotik
· App Inventor İçindeki Lego Mindstorms Bileşenleri
· Lego ile Tek Motor İleri-Geri.
· App Inventor ile Ev3 Dokunma ve Renk Sensörlerinin Değerlerini Okuyalım.
· App Inventor ile Ev3 Hareket Kontrolü
· App Inventor ile Ev3 RStorm Kodlayalım.
· App Inventor ile Ev3 RStorm’u Sesli Komutlarla Çalışacak Şekilde Kodlayalım.
· İvme sensörü ile Ev3 RStorm Kullanımı
İLKOKULLAR İÇİN TEMEL KODLAMA İçeriği:
Sevgili Öğretmenler ve öğrenciler, Bu kitapta, Bilgisayarsız Kodlama, Lightbot, Scratch JR ve Scratch programları tüm yenilikleri ile birlikte anlatılmıştır. Bilgisayarsız kodlama uygulamalarını eğlenceli bir şekilde siz de geliştirebilirken, Lightbot ile bulmaca çözer gibi algoritma kavramını öğrenebilir, Scratch JR ile tabletinizden Sürükle - Bırak mantığı ile minik oyunlar yaparken Scratch ile profesyonel uygulamalar yapabilirsiniz. Kitaptaki, konu ve oyun sıralaması, programcılık mantığının gelişimine katkı sağlayacak şekilde ve kolaydan zora doğru tasarlanmış, bütün oyunlar ve projeler denenip çalıştırılmıştır. Yıllardır verdiğim eğitimlerde öğrencilerin zorlandığı alanlar üzerinde durup daha detaylı açıklamalar yapılarak konuların daha iyi kavranması amaçlanmıştır.
Bu kitap, kodlama konusunda hevesli olan ancak nereden başlayacağını bilmeyen herkes için doğru bir başlangıç ve ilerleme kaynağı olarak yazılmıştır.
· Bilgisayarsız Kodlama
· İkilik Düzende Sayılar
· Hata Bulma
· Sayı Tahmin Sistemleri
· Sıralama Algoritmaları
· En Kısa Yol Teoremleri
· Sıkıştırma Algoritmaları
· Lightbot ile Algoritma Çalışmaları
· Scratch JR Program Arayüzü
· Dans Partisi
· Gün Batımı Yapalım Mı?
· Ürpertici Orman
· Karşılaş ve Selamla
· Scratch Programının Arayüzü
· Menüler
· İsmini Canlandır Çalışması
· Kendini Tanıt Çalışması
· Tanışma Oyunu
· Geometrik Cisimler Oluşturmak
· Kendi Orkestramızı Yapalım
· Piyano Çalışması
· Not Hesaplama Çalışması
· Aklımdaki Sayıyı Bul Oyunu
· Labirent Oyunu
· İmpossible Rush Oyunu
· Koordinat Düzlemini Öğrenelim
· Kamera ile Top Toplama
· Ziller Kimin için Çalıyor?
· Air Hockey
· Analog Saat
· Çarkıfelek
ARDUİNO PROJELERİ İçeriği:
Bu kitap, sizler için özel olarak derlenmiş olup içerisinde birlikte yapacağımız eğlenceli projeler yer almaktadır. Bu projelerde kullanılan malzemeler, kolay şekilde piyasada bulunabilir. Projeleri yaparken aynı zamanda içinizdeki maker ruhunu ortaya çıkarıp yaptığınız her proje için motivasyonunuzu da bir adım ileri taşımayı hedeflemekteyiz. Öğrenciler, öğretmenler ve mühendislerin de kolayca faydalanabileceği bu kitapla, projeleri yaparken interaktif şekilde uygulamaları da gerçekleştirmeyi amaçlıyoruz.
Projelerin ne olduğu, günlük yaşantımızda nerelerde kullanıldığı ve devre şemasının yanında Arduino kodları da sizlere sunulmuştur.
Şimdi, sizleri bekleyen ve her biri denenmiş dolu dolu 25 projeyi birlikte uygulamaya hazır mısınız?
• LDR’ler ile RGB Kontrolü
• Lazerli Alarm Sistemi
• Farklı Yanan LED’i Yakalama Oyunu
• Binary Sayı Yazdırma
• İki Farklı Sensör ile Yangın Alarmı
• LCD Ekrana Karakter Çizme
• Digital Termometre
• LCD Keypad ile Oyun Yapımı
• Hafızalı Kol Yapımı
• Akıllı Laboratuvar Projesi
• LED Zar
• Arduino Leonardo ile Mouse Kontrolü
• Arduino Leonardo ile Klavye Yapımı
• Ortamdaki Zararlı Gaz Miktarı
• Arduino Leonardo ile Bilgisayarda Yılan Oyunu
• Arduino ile Hesap Makinesi Yapımı
• Arduino’ları Haberleştirerek LED Kontrolü
• Flappy Bird Oyunu
• Bluetooth ile DC Motor Kontrolü
• Taşınabilir Toprak Nem Cihazı
• Su Seviye Ölçer
• Metal Dedektörü
• Boyutlarına Göre Ayıran Konveyör
• Trafik Lambası
• Kartlı Geçiş Sistemi
Tüm Yorumlar