Enine Boyuna Eğitim 3d Studıo Max Ile Karakter Modelleme Renkli
Enine Boyuna Eğitim 3d Studıo Max Ile Karakter Modelleme Renkli
%
33
Stok (100)
Kargo Fırsatı
300.00 TL ve Üzeri Siparişlere
Ücretsiz Kargo Fırsatı
Enine Boyuna Eğitim 3d Studıo Max Ile Karakter Modelleme Renkli
Enine Boyuna Eğitim 3d Studıo Max Ile Karakter Modelleme Renkli
%
33
Kargo Fırsatı
300.00 TL ve Üzeri Siparişlere
Ücretsiz Kargo Fırsatı
Ücretsiz Kargo Fırsatı
Listeme Ekle
Stok (100)
3D STUDIO MAX İLE KARAKTER MODELLEMERENKLİ
TAMAMI
R
E
N
K
L
İ
Karakter modelleme konusu, katımodelleme ve mimari modelleme konularından biraz daha farklı süreçlere sahip;daha çok bilgi, gözlem ve birikim gerektiren bir konudur.
Bu eğitim setinde modelleme aşamalarıanlatılan karakter modeli, fantastik kitap ve filmlerden tanıdığımız biryaratık olan orc türündeki karakterlerin bir versiyonu olacaktır. Karaktorisismini verdiğimiz bu karakterin modelleme sürecinde, 3D Studio Max programınınyanı sıra ZBrush, UVLayout, Photoshop, Topogun ve Crazy Bump programlarını dakullanılmaktadır.
3D Studio Max sahnesinde modellenenkarakter modeli, ZBrush sahnesinde daha detaylı ayrıntılara, dokulara verenklere sahip olduktan sonra, çalışmanın son hali yine 3D Studio Max sahnesiüzerinde tamamlanacaktır.
Bu eğitim setinde düşük poligonlumodellenen karakter modellerinin, nasıl yüksek poligonlara sahipdetaylandırmalarının yapıldığını ve kaplama işlemleri için nasıl texturedosyaları hazırlandığını öğreneceksiniz.
Çalışmanın sonunda, animasyona hazırhale gelen bir karakter modeline sahip olacaksınız.
3 boyutlu tasarım programlarınıkullanmaya alışık olan ya da hiç bir tasarım programı ile çalışmamış olan,kısacası yediden yetmişe herkesin anlayabileceği şekilde hazırlanan eğitim setiile konu hakkında tecrübe sahibi olsun ya da olmasın herkes karakter modellemesürecini rahat bir şekilde öğrenebilecektir.
Kitap ve 22 saatlik videokaynaklarından yararlanarak çalışmalarınızı gerçekleştirirken, kaynaklariçerisinde bulunan örnek çalışma ve referans dosyaları ile kolay bir şekildekarakter modelleri tasarlayabilirsiniz.
Başlıca Konu Başlıkları:
• Karakter Modellemeye Genel Bakış
• Karakter Modelleme OrtamınınHazırlanması
• Gövdenin Modellenmesi
• Bacak ve Ayakların Modellenmesi
• Kol ve Ellerin Modellenmesi
• Kafa ve Yüz Modellenmesi
• Göz ve Kulak Modellenmesi
• Ağız ve Dişlerin Modellenmesi
• Zırh ve Kıyafet Modellenmesi
• UVLayout ile Unwrap İşlemleri
• ZBrush Arayüzü ve Sculpting Kavramı
• Stroke, Brush ve Alpha Tipleri
• Modelin Sculpting İçin Hazırlanması
• Zırh Parçalarının Sculptingİşlemleri
• Etek Sculpting ve Renklendirmeİşlemleri
• Gövde Sculpting İşlemleri
• Yüz ve Kafanın Sculpting veRenklendirme İşlemleri
• Model Parçalarının Renklendirmeİşlemleri
• ZBrush ile Diffuse Map Bakeİşlemleri
• Topogun ile Normal Map Bakeİşlemleri
• Texture ParçalarınınBirleştirilmesi
• Material Kaplama İşlemleri
• CrazyBUmp ile Specular MapDüzenleme İşlemleri
• ZBrush Render İşlemleri
• 3D Studio Max Render İşlemleri
Set İçerisinde Anlatılan Programlar
• 3D Studio Max
• ZBrush
• Photoshop
• UVLayout
• Topogun
• CrazyBump
Tüm Yorumlar